Jul'e-Ria עושה את מירב המאמצים בכדי לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכבד ונגיש. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו.
שירות לקוחות נגיש
הדרכת עובדים למתן שירות נגיש – לכל בעיה, הצעה לשיפור או שאלה אנא צרו קשר ונעשה את מירב המאמצים לתת מענה מהיר והולם לשביעות רצונכם.
דרכי ההתקשרות אלינו מפורטים באמצעות דף צור קשר באתר.
נגישות אתר האנטרנט
אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפן Google Chrome.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך 1.2.2022